به نام خدا                                                                                                                                                به وبلاگ تخصصی روباتیک خوش امدید                                      منتظر نظرات شما هستیم                                                                                                                                                                                             توجه: اموزش ها در صفاحات جانبی در کناره ی وبلاگ و خبر ها در صفحات 1و2 هستند و این وبلاگ هر روز  اپدیت میشود امید وارم در این وبلاگ چیز های جدیدی بیا موزید به نظر سنجی هم سری بزنید                                                                                               مهدی جان!               سئوالی ساده دارم از حضورت من آیا زنده ام وقت ظهورت                  اگر که آمدی من رفته بودم اسیر سال و ماه و هفته بودم دعایم کن دوباره جان بگیرم بیایم در رکاب تو بمیرم